czwartek, 29 sierpnia 2013

Martina Stoessel "La fama me hizo crecer de golpe"

Martina Stoessel: "Sława uderzyła we mnie jak piorun" Szesnastoletnia aktorka, gwiazda światowego fenomenu Disney Channel "Violetta" podziwiając swój sukces marzy o znalezieniu miłości swojego życia.

 
"Chociaż czasami jestem zmęczona, to jest mój czas, aby cieszyć się i robić to, co śniło mi życie." Zdjęcie: Fernando Dvoskin
Urodzony z gwiazdą sama. Kto może w to wątpić? Martina Stoessel (16), "Tini" do swoich bliskich, ale Violetta-jak postać, która wciela się w Disney Channel-dla wszystkich, jest nowy idol dzieci i młodzieży, którzy i naśladować jak prawdziwą gwiazdą pop. Flaquita, eteryczna i bardzo kobieca, mówi rzeczowo, bez egocentryczny, jakby sława stanie się z drugim. I dlaczego ich fani mnożą się w Kolumbii, Chile, Hiszpania, Francja, Turcja, Meksyk, Rosja i Australia, aby wymienić tylko kilka miejsc na naszej planecie.
Ten miesiąc był wyjątkowy i nowy "rekord dziewczyna", który ma ponad siedemdziesiąt pełnych funkcji w Gran Rex, zdobył Martin Fierro i Objawienie. Program wygrał Serie najlepsze dla dzieci / młodzieży, a Violetta w zeszłym tygodniu, pierwszy CD Cykl (przejdź do trzeciego), domagał się Carlos Gardel w albumie pasma Najlepszy Film dźwięku / Telewizja. "To jest lampa błyskowa. Nie mogę uwierzyć ..." mówi, pod czujnym okiem swojej pięknej matce-Mariana. Kontynuował: "Widzę, że moja twarz jest na koszulkach, portfeli, figurek, czasopism i plakatów ... Naprawdę jestem bardzo szczęśliwy, bo włożył wiele mnie wszystko zrobić nie mogę prosić o więcej."..
- Czy to prawda, że wszędzie chodzisz z ochroniarzami na ulicy?
-Nie, to kłamstwo. I nie przeszkadza mi w ogóle uczuć ludzi. Prawdą jest, że to zmieniło moje życie na wiele sposobów. To, co szczególnie trudne jest to, co się dzieje, czasami z prasą, można myśleć o wszystkim. I nie ingerować w życie innych, to nie mogę zrozumieć, dlaczego mówisz o kopalni. Inna sprawa, że ​​to trudne, choć jestem zaszczycony i doceniam to, że wielu dorosłych mi powiedzieć, że jestem wzorem dla młodzieży. Więc generowane dużo odpowiedzialności, a nie coś, co dzieje się z każdym dziewczynę 16 lat. Właściwie, od kiedy działa, jest wiele rzeczy, które zacząłem odkrywać i nie myśleć nawet wiedzieć istniały.
- Co masz na myśli?
- [Myśl]. Rzeczy, które zdarzają się w środowisku ...
-Zazdrość i zawiść, to co polecisz?
Nie wiem, czy to w ten sposób. Kiedy zacząłem Myślałem, że to działa i nic więcej, nigdy nie myślałem, że się do mojego życia, ale  to przędziesz część dorastania.
-A kto zajmuje się twoimi kontraktami??
 Rodzice, głównie tata. Ostatnio byłam na gali rozdania nagród Martin Fierro, Zaraz po tym był Premio Gradel, a teraz pokaz mody Benito Fernandez. Było ciężko z doborem sukienki, ale w końcu stwierdziliśmy, że ta, którą miałam na sobie była odpowiednia dla mojego wieku.

 

- A jak miał wpływ na wszystko, co zostało powiedziane?
-Następnego dnia, podczas występów w Grand Rex, poczułem się strasznie, nie mogłam się powstrzymać  z nerwów i miałam ciężko. Mimo, że był brzydki, muszę przyznać, że to doświadczenie uczenia się, ale nic nie odbiera satysfakcję prowadzi po statuetkę. Dziś rozumiem, że jeśli dedicas to, bo trzeba zapobiegać, a to jest
duża presja na co dzień z trzech tysięcy ludzi czeka, niektórzy zawsze będą cię oceniać.

- Jakie masz plany na ten tydzień?
-To zmienia. W tym czasie, od czwartku do niedzieli mam dwie funkcje dziennie. Reszta tygodnia robię notatki i oskubane z badań na międzynarodowej trasie Zaczniemy do września.
 
Zabawa i spontaniczne, Martina mówi nie siłownia lub sportowych temu .. Zdjęcie: Fernando Dvoskin
- Co robisz w wolnym czasie?
wszystko, co mogę śpię, wstaję w południe. Uwielbiam malować i rysować, ale nie mam talentu do tego. Również mam prywatnego nauczyciela i kurs internetowy w szkole. Wtedy nie mam czasu na nic innego.
- Masz czas do znajomych?
-Jasne, ale jest ciężko. Kiedy uruchomiony TV studiował regularnie w San Marcos, ale w tym roku, kiedy planowane tour zabrał nas pięciu miesięcy, zdaliśmy sobie sprawę, że to będzie za darmo, a pomysł nie jest w tyle z ich badań. W ten sposób jest o wiele bardziej zrelaksowany i rozumiem, dlaczego nauczyciele są przyzwyczajeni do pracy z tancerzami, tenisistów i mężczyznami, którzy są w podobnej sytuacji. Więcej widzę moich przyjaciół w weekendy. Obecnie teatr jest bardziej skomplikowane, ale jeśli nie, mamy razem do jedzenia, a potem zostawić je.
-Czyli na razie nic nie wyjdzie z Twoich planów?
-Niestety, muszę być odpowiedzialna za moją pracę. ?

"Wolę nie, bo muszę być odpowiedzialny z mojej pracy.
--A jak oni na to zareagowali??
-Tak. Byłem bardzo salidora i od jednego dnia do drugiego, że życie się kończy. I było tak boi ucieka przyjaciół, ale, przeciwnie, rozumiem, i kiedy mam się zarezerwowany dla mnie. To naprawdę wiele znaczy.
- Czy można zauważyć, że są ludzie na ciebie bardziej teraz, że jesteś sławny?
-Ogólnie rzecz biorąc, jestem z ludźmi, znam wielu, nie umawiam sławny, I priorytetów moja rodzina i przyjaciele na zawsze.
 
Martina jest tak słodkie, nigdy nie pozostawia bez stałej .. Zdjęcie: Fernando Dvoskin
- Czy wszystko wysiłek się opłaca?
-Jasne. Odkąd byłam małą dziewczynką godzinami przed lustrem, nosiłam obcasy, malowałem, tańczył i grał z wyimaginowanymi przyjaciółmi. Szalony jest to, że w domu nie chcą pracować, ale rzeczy się stało, bo musiał być.
- Jak było?
-Mój tata [producent Alejandro Stoessel] pomysły poszedł South, gdzie pracował, i był do złożenia projektu do Disney. Za to, zapytałem, czy mogę nagrać kilka piosenek. Zapytałem go, dlaczego, jeśli on i mama pozwala mi pracować ...
- Co ty na to?
-To artystyczne wiadomo, od czego zacząć, ale nie tam, gdzie się kończy. Co zrobić, jeśli po prostu nie bawić i jestem uzależniony od razu, ponieważ odnotowano kilka piosenek z kuzynem mamy, która ma zespół, więc wszystko było domowej roboty. Wreszcie, wprowadzenie tego projektu zapytał, kto śpiewał. I jak podobał mój głos, był oferowany do udziału w castingu do pokazu były oddanie razem. Nigdy nie myślałem, że będę. Poszedłem do szkoły, była w innym, ale pewnego dnia potwierdzone. W domu nie mogliśmy w to uwierzyć. Zamykana w Europie, w Ameryce Łacińskiej, w Australii, Turcji ... To szaleństwo ... To wszystko loquísimo, że stało się w tak krótkim czasie. Powyżej, zabawy lookearme mnie, kocham ubrania, akcesoria, więc dopóki nie robić notatki w zabawny sposób.
-Lubisz się stroić, prawda?
-Tak, jestem bardzo kobieca, lubię być dobrze i kiedy wychodzę, nawet iść do rogu, mam produkowane. Makijażu, grzebień i sukienka są jak hobby. A mnie to bawi, tak bardzo, że jestem bardzo wrażliwy na wyjście magazynów, co stawia Miley [Cyrus], Rihanna i inne dziewczyny, które kocham. Pewnego dnia do muru będzie mieć własną linię ubrań.
-Poza sukcesem, czego więcej chcesz?
-To, co chcę najbardziej, to być zdrowa, silna. Najważniejsze dla mnie jest rodzina i przyjaciele. To jest najważniejsze, bo jeśli nie muszą dzielić to, co dostajesz, sukces ma sens.
- Czy masz chłopaka?
-Nie.
- A chciałabyś?
... Musiałby być ktoś większy, musiałby mnie rozumieć. Albo, że jest przeznaczony do tego, co robię. Jak wytłumaczyć komuś, że dziś masz pokaz nagród, jutro dwie funkcje, a następnie przejść pięć miesięcy w trasie? To nie jest łatwe. Jestem bardzo kochliwy!
 
"Byłem bardzo salidora i noc zmieniła moje życie." Zdjęcie: Fernando Dvoskin
- Marzysz o ślubie młoda i uważasz, że będzie priorytet swoją karierę?
-Czuję, że jestem większy niż w moim wieku, ale szacujemy, że wszystkie nastolatki to dostaliśmy. Moja mama mówi mi żadnych problemów: "Połóż się, masz tylko 16 lat."
-A ty nie odpowiedział: ale mamo, jestem Violetta!
- [Śmiech]. Nie do końca ... Jestem bardzo blisko mojej rodziny i robię to, co mi mówią i mi doradzić. Marzę o byciu z kimś na całe życie, zestarzeć się razem, żyjąc w polu, mieć dzieci, psy ... Nie widzę potrzeby wszystko, co się stało nagle. Są chwile i momenty, nic się nie połknąć mnie. Jeśli palą głowy zastanawiając się, czy jesteś najlepszy, jeśli wygrasz nagrodę, jest nonsensem. Chcę zachować dziwi mnie.
- Można by zainstalować na zewnątrz do pracy?
-Moi rodzice są bardzo "dbać" i kosztowało mnie wiele do życia na zewnątrz.
- Kto będzie Ci towarzyszył w podróży?
-Mama. A my mieliśmy zabawę. Historia naszego życia jest podróż cargadísimas, lewy z czterema walizkami każdy z tysięcy rzeczy, to nie należy go używać. Jestem bardzo chaotyczna w tym zakresie. Jedyne co mi brakuje to mój makijaż i perfumy.
- Czy masz wolny czas na spacer?
-Niewiele. Ale mama robi dobrze się męczyć, aby poznać, bo choć czasem chcę zatrzymać śpi, mam świadomość, że jest to wyjątkowa mieć możliwość podróżowania świat.
- Co lubisz robić, co wygrasz?
-Chciałbym ułożyła szkoły artystycznej dla dzieci z zespołem Downa. Są tak miły dla mnie w teatrze ... Byłby to dobry sposób, aby oddać wszystkie miłe rzeczy się ze mną dzieje.
- Nie sądzę, aby przejść do życia w samotności, w ciągu kilku lat?
Czekam, aby rekord pierwsze, kupić samochód lub ciężarówkę poprosić mamę. Również to, że trzeba iść powoli, próbując, ale oczywiście w pewnym momencie będę. Ale wyjaśnił, że nie mogę gotować. Praca ta, bardziej niż rzeczy materialne, dał mi możliwość robienia tego, co kocham, co zawsze marzyłam. Zapewniam, ostatnią rzeczą, myślisz o to srebro.
Tekst: Lucila Olivera
Zdjęcia: Fernando Dvoskin
Produkcja: Victoria Miranda.


Tłumaczenie : Adminka Julie 


Sorki jest to troszkę niedokładne, ponieważ dopiero się uczę hiszpańskiego. Więc niektóre zwroty znałam, a niektóre mniej lub wcale. Pomagałam sobie tłumaczem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate