piątek, 12 lipca 2013

Witajcie! Kolejna nominacja do LBA!

Dzisiaj znowu dostałam nominację ! to chyba już z 3! bo na jedna nie weszłam a była w komentarzu... Nominowała mnie http://olapassions.blogspot.com za co jej dziękuję!
Pytania dla mnie :
1.Ile masz lat?
2.Jesteś raczej odważna czy nieśmiała?
3.Jaki masz kolor włosów?
4.Kolor twoich oczu?
5.Lubisz słuchać muzyki?
6.Masz najlepszą przyjaciółkę?
7.Lubisz chodzić do szkoły?;D
8.Wchodzisz czasem na mojego bloga?
9.One Direction vs The Wanted?
10.Po co założyłaś swojego bloga?
11.Kim chcesz być  w przyszłości?



1. +14
2. odważna do rzeczy typu takich .... ogólnie
 Nieśmiała do ludzi w szkole.
3. blond , ciemny blond
4. piwno-brązowe
5. UWIELBIAM muzyka to moja pasja.
6. Oczywiście, że tak!
7. Nieeeeee
8. Tak:-)
9. one direction
10. Aby pokazać innym życie serialowej bohaterki i życie nastolatki Martiny.
11. Piosenkarką.. tancerką obojętnie .. lub grafik komputerowy albo dentystka chodzi o asyste.


          Nominowane blogi :
Nominowałam je w poprzedniej notatce pozdrawiam !

2 komentarze:

  1. Ja dostałam już z 11 tych nominacji ;_;

    Jeśli będziesz miała czas, wpadnij na mojego bloga ;)
    http://palyna-paulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Translate