czwartek, 3 października 2013

Ruggero Pasquarelli [WYWIAD]

Ruggero Pasquarelli to utalentowany piosenkarz i aktor, który jest jedną z gwiazd serialu Disney Channel - "Violetta".


Ruggero Pasquarelli o swoich ulubieńcach
 
Jak leci, Ruggero?
Świetnie! Bawię się najlepiej na świecie. Śpiewam, gram i nawet próbuję tańczyć w serialu "Violetta". Staram się doświadczyć najwięcej jak to możliwe.
Potrafisz śpiewać, tańczyć i grać... Ale co jest Twoją wymarzoną pracą?
Nie mam pojęcia! Świetnie się bawię próbując różnych rzeczy, ale nie jestem pewien czy chcę poświęcić życie jednej z nich. Lubię śpiewać, lubię grać, i nawet lubię tańczyć... Teraz cieszę się życiem i czuję, że mam niesamowite szczęście!
Jakie to uczucie być sławnym?
To nadzwyczaj dziwne doświadczenie, kiedy ludzie zaczynają rozpoznawać Cię na ulicy. Dziwne, ale również bardzo miłe.
Jak się z tym czujesz?
Czuję się naprawdę szczęśliwy i dumny, gdy ludzie mówią mi, że podobało im się coś, nad czym pracowałem. To daje mi dużo satysfakcji jako artyście.
Potrzebujesz ochroniarzy, gdy idziesz na zakupy?
Ha, ha! Nie, nie potrzebuję ochroniarza, gdy wychodzę. W ogóle tak nie jest. To naprawdę miłe, gdy ludzie podchodzą do mnie. To zawsze sprawia, że się uśmiecham.

Dostajesz dużo wiadomości od fanów?
Bardzo dużo na Twitterze albo na Facebooku. Zawsze bardzo się cieszę, gdy dostaję wiadomości od fanów. Lubię je czytać. Kocham moich fanów!
Odpisujesz swoim fanom?
Odpowiadam na jak najwięcej wiadomości, jednak sporo pracuję i nie mam dużo wolnego czasu. Robię, co mogę.
Chcemy poznać prawdziwego Ruggero! Zdradź tajemnicę... Co jest Twoją największą życiową pasją?
Muzyka jest moją największą pasją. Kiedy tylko mogę, gram na instrumentach muzycznych. Jeśli jest wolna chwila na planie "Violetty", chwytam gitarę i gram ile wlezie. Poza muzyką, aktorstwo jest ewidentnie moją drugą pasją. Mam to, co najlepsze z obu światów grając w serialu "Violetta"!
Chciałbyś kiedyś dostać Oscara?
Oczywiście! To moje największe marzenie. Śniłem o tej małej, złotej statuetce w mojej dłoni, więc życzcie mi szczęścia!
Kto jest twoim idolem wśród aktorów?
Mam sporo ulubionych aktorów. Uważam, że tacy aktorzy jak Tom Hanks, Matt Damon, Johnny Depp i Brad Pitt są najlepsi - ale jest jeszcze Leonardo DiCaprio. On też jest niesamowity.

Oprócz "Violetty", który serial w Disney Channel jest Twoim ulubionym?
Kiedy byłem młodszy, uwielbiałem oglądać "Świat Raven" i "Hannah Montanę". Bez przerwy oglądam Disney Channel, ale teraz moim ulubionym programem jest "Taniec Rządzi".
Co poświęciłbyś dla wymarzonej roli - ogoliłbyś głowę albo pofarbował włosy na niebiesko?
To bardzo dobre pytanie! Myślę, że każdy aktor musi być wszechstronny i najlepsi aktorzy to ci, którzy potrafią się zmieniać i grać różne postacie. Ja byłbym gotów do wielu wyrzeczeń, ale proszę nie dotykać moich włosów. Moje włosy są dla mnie szczególnie ważne!
Czy aktorstwo to ciężki zawód?
Mam prawdziwe szczęście, bo naprawdę cieszę się z tego, co robię. Wielcy aktorzy muszą lubić to, co robią. Czerpię przyjemność z pracowania codziennie, więc zgaduję, że mam ogromne szczęście.
Co lubisz robić, gdy nie pracujesz?
Lubię grać w kręgle i chodzić do kina, ale uwielbiam też spędzać czas z moimi przyjaciółmi. Szczerze mówiąc, to nie mam za dużo czasu wolnego. Rzadko mam czas dla siebie - ale jeśli się taki znajdzie, to przede wszystkim poświęcam go rodzinie i przyjaciołom.
Masz rodzeństwo?
Mam brata Leonardo. Ma dziewięć lat i jest moim największym fanem!
 
 
Pogadajmy o dziewczynach, Ruggero... Jaki jest Twój ideał dziewczyny?
Lubię miłe dziewczyny, które mają świetną osobowość. Jeśli chodzi o wygląd, to rzeczą, na którą zawsze zwracam uwagę są oczy. Dziewczyna musi mieć naprawdę ładne oczy!
To które celebrytki mają niesamowite oczy?
Megan Fox, Angelina Jolie i Monica Bellucci!
Jakim jesteś przyjacielem?
Lubię myśleć, że jestem naprawdę dobrym przyjacielem. Mam kilku naprawdę dobrych przyjaciół. Nie liczy się ilość, tylko jakość!
Czy kiedykolwiek miałeś problem ze zdobyciem przyjaciół?
Nie jestem pewien czy miałem z tym problem, ale odkryłem, kim są moi prawdziwi przyjaciele ? szczególnie po tym jak zostałem wybrany do roli w "Violetcie". Mam szczęście, bo otaczam się ludźmi, na których mi zależy i którym zależy na mnie!
Co doradziłbyś osobom, którzy mają trudności ze zdobyciem przyjaciół lub są niepewni swoich przyjaciół?
Jeśli chodzi o przyjaźń, to naprawdę ważne jest by być sobą. Prędzej czy później znajdziesz kogoś, kto będzie chciał być Twoim przyjacielem z jakichś ukrytych powodów. Pozostań wierny sobie i będzie dobrze.

Ulubione danie: Tagliatelle bolognese
Ulubiony kolor: Pomarańczowy
Ulubiony film: "Tożsamość Bourne'a" z Mattem Damonem
Ulubiony zapach: Świeży chleb
Ulubiona książka: seria "Harry Potter"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Translate