środa, 9 października 2013

Nominacja do Liebster Award

Co to jest Liebster Blog Award? "Nominacja do Liebster Award jest otrzymywana od innego blogera w ramach uznania za "Dobrze Wykonaną Robotę". Jest przyznawana dla blogów o mniejszej liczbie obserwatorów, więc daje możliwość ich rozpowszechnienia. (...) należy odpowiedzieć na 11 pytań otrzymanych od osoby, która Cię nominowała. Następnie to nominujesz 11 blogów (informujesz ich o tym) i zadajesz im 11 pytać. (...)"

Zasady:
 -Nie możesz nominować osób, które Cię nominowały
-Trzeba powiadomić nominowane osoby o tym wydarzeniu, podając link do swojego bloga.



Pytania:
1.Jaka jest twoja ulubione zajęcie nie w szkole tylko w domu?
2.Gdy pierwszy raz ujrzałaś/łeś program Violetta to co w tedy zrobiłaś/łeś?
3.Dlaczego piszesz tego bloga?
4.Kiedy się dowiedziałaś/łeś, że będzie program Violetta to chciałaś/łeś obejrzeć ten program?
5.Jaką lubisz najbardziej postać z Violetty?
6.Gdy się dowiedziałaś/łeś się, że w kinach będzie Violetta to jaką miałaś/łeś minę?
7.Jaka jest Twoja ulubiona piosenka z Violetty?
8.Czy będziesz oglądać 2 sezon Violetty?
9.Czy chciałabyś/łbyś występować w programie Violetta?
10.Chciałabyś/łbyś poznać wszystkie postacie z Violetty?
11.Czy lubisz program Violetta?
 
Odpowiedzi:
1.Pisanie postów na blogu.
2.Zakochałam się w nim od pierwszego wejrzenia :)
3.Bo chcę innym przekazać moją wiedzę na temat serialu.
4.Gdy zobaczyłam zapowiedź serialu, pomyślałam, że to może być fajny serial, dlatego go obejrzałam i tak to się zaczęło.
5.Violetta
6.Piszczałam z radości !
7.Nuestro Camino <33
8.Oczywiście.
9.Bardzo.
10.Taaaaak
11.Ja go nie lubię, ja go kocham.
 
Blogi które nominuję:
 
Pytania ode mnie:
1.Jak masz na imię ?
2.Ile masz lat ?
3.Co skłoniło Cię do pisania bloga ?
4.Co sprawia Tobie największą przyjemność w pisaniu bloga ?
5.Ulubiona postać z "Violetty"
6.Co zrobiłabyś/łbyś aby móc spotkać się z aktorami z "Violetty" ?
7.Najlepszy moment w serialu.
8.Ulubiona para w serialu.
9.Która postać ma najlepszy styl ?
10.Która postać ma najlepszy charakter ?
11.Która postać śpiewa najładniej ?
 

2 komentarze:

Translate