czwartek, 20 czerwca 2013

Opowiadanie cz.1 z życia serialu violetta

 Hej 2 dzień.
Dzisiaj zajmę się opowiadaniem a za niedługo konkurs z nagrodami typu komentarzy i polecenia na bloga szczegóły później :
Wic przejdźmy do rzeczy mama zamiar dziś napisać swoje mini opowiadanie na temat Violetty. Więc dodzieła:
L- Leon
T- tomás
V- Violetta 
L- ludmila
M- mati
F-francesca 
C- camila
G- german 
J- jade
A- Angie 
N-Nati 
W studio:
V: hej co macie takie miny?
M: wolisz nie wiedzieć co Gregorio tym razem wymyślił
V: co?
M: wymyślił że mam śpiewać z Ludmiłą
V: oj Mati współczuje , em widziałeś Leona?
M: tak , był tu przed chwilą poszedł do parku
V: ok , fran mam wiadomość o Twojej sukience
F: co z nią?
V: w porządku znalazła si jest w sali baletowej
F: oj violu tak ci dziękuje idziesz ze mną po nią?
V: nie mogę muszę szukać Leona 
F: ok pa
V: pa
W parku
V: Leon !
L: w końcu jesteś szukałem cię wszędzie . Musimy coś wyjaśnić sobie
V: ale ...
L: nie przerywaj mi
L: nie jestem głupi wiem że kochasz nadal tomása to jest bez sensu !
V: Leon proszę cię przestań wiesz że cię kocham to nie są puste słowa ja naprawdę chcę być z tobą bo cię bardzo kocham 
L: dobrze ... 
V:( całuje go w policzek i odchodzi)
Violetta idzie do domu, w domu:
J: witaj ty mała, wredna...
V: skończ naprawdę, nie mam z tobą siły rozmawiać
J: nie tym tonem, chyba nie chcesz abym wydała twojemu ojcu gdzie uczęszczasz prawda?
V: jade proszę odczep się , nigdy nie będziesz z tatą bo jesteś .. 
A: co tu się dzieje , Violetta jesteś, tata ci szukał
V: jak dobrze cię widzieć 
A: wszystko w porządku?
V: tak , co mam kłamać chodź do góry nie chce gadać przy niej 
A: dobrze
J: a wy gdzie ? Obmyślacie jak mnie z tąd wyrzucić
A: jade daj spokój
J: zapłacicie mi za to ( łamie się jej paznokieć) 
J: o nie !! Mój paznokieć ! 
W pokoju na górze Violetta opowiada Angie co się stało dzisiaj i o sprawie z leonem, Angie ją pociesza i mówi że bedzie wszystko w porządku
Po chwili Angie wychodzi i natura się na germana 
G: o Angie witaj ponownie
A: cześć
G: chciałem ci coś powiedzieć
A: naprawdę teraz nie moge
G: proszę zaczekać
A: rozmawialiśmy na ten temat, ty jesteś z jade a ja z panem
G: rozumiem , ... 
A: więc co mi pan chciał powiedzieć?
G: ee .. Chciałem ... Się dowiedzieć co z violettą
A: wszystko wporządku 
G: olej
A: Dowidzenia
G: narazie 
I jak wam si podobało? Co byście chcieli aby dodać na ten blog ?
Napiszcie w komentarzach

3 komentarze:

  1. Świetne , ale zrób cos smutnego

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest fajnie, ale może coś bardziej... hmm... zaskakującego? Niesamowitego? Ciekawego?

    OdpowiedzUsuń
  3. no ciekawe, ale moim zdaniem jest za dużo dialogów a powinno być więcej opisów.

    OdpowiedzUsuń

Translate