sobota, 29 marca 2014

Zawieszenie bloga

Witam Was wszystkich serdecznie!
Chciałam ogłosić, że zawieszam bloga z powodu
-braku czasu pisania,
- braku komputera, posiadam jedynie tablet na którym posty źle się pisze.
- braku więcej osób,
Myślę, że podobał Wam się ten blog, mogliście się dowiedzieć coś więcej na temat serialu czy aktorów. Bardzo chciałam podziękować również dziewczynie, która pisała tutaj posty i oczywiście Wam drodzy czytelnicy za odwiedzanie tego bloga. Myślę, że jeszcze powrócę pisać tutaj, ale tym razem z moją wspaniałą ekipą z mojej miejsowości. Pomogą mi pisać, ponieważ są też fanami Violetty. Sądzę, że już wszystko napisałam. Będę tęsknić za pisaniem, opowiadaniem dla Was.
Do zobaczenia wkrótce!

1 komentarz:

  1. Pa :( Wiem, że blog dawno został zawieszony, ale zawsze mi smutno jak czytam takie rzeczy….
    Miałaś świetnego bloga!

    OdpowiedzUsuń

Translate